حتمابخونید خاطره جالب
نوشته شده توسط : عکس دختر ایرانی
سلام سلام خوبید؟

حال و احوال؟ چطورمطورید؟

من که هم خوبم هم بد:( چرا؟چون خیلی داره بهم خوش میگذره و ازون طرف امروزروز آخرجشنوارست ما الان برنامه

عموپورنگ بودیم وبعدش ناهار الان بهمون یه وقت استراحت دادند تاساعت 4-4:30خلاصه خیلی خوش گذشت. 

آهان خاطره جالبموبگم آقا دیروز ما نشست داشتیم براداورابود فقط باسفیر یونیسف و آقای علی معلمو آقای میر

علایی و خانم کرامتی و ....

بعدش که کلی دربارمون حرف زدند وتشکرکردندمیخواستندجوایزمونوبدند

خانم کرامتی و آقای میرعلایی میدادند یه دوربین بودبایه کیف که روش نوشته بودیونیسف حالا شانس ما به من

نرسید ینی یکی جامونده بودش البته به مندادند ولی من دادم به یه پسره کوچیک دلم براش سوخت:(

حالا آقای میر علایی وتمام مسئولین که اونجابودند:ناراحت نشو طوری نیست و....قول میدیم برات بیاریم

کلاموردتوجه قرارگرفته بودم همه عالم و ادم فهمیدند الان مهتاب کرامتی منو ببینه میگه عـــــــــه تو همونی

نیستی که بهت اونروز کادونرسیده بود؟!؟!؟!؟الان دوستام گیردادند به من میگندبدشانس ولی خیلی

خوش گذشت راستی رای ما اعلام شد نمیگم که بهتون

 بروادامه مطلب عکساپارسالمو ببین

پی نوشت مریم:بچه ها تو عکس اولی منم هستم



عکس دختر , عکس دختر ایرانی , عکس ایرانی , عکس بازیگران ایرانی , عکس بازیگر ایرانی, عکس زنان ایرانی, عکس زیباترین دختر ایرانی, عکس پسر ایرانی, عکس پسران ایرانی ، u;s nojv , u;s nojv hdvhkd , u;s hdvhkd

:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: